Skip to content

Identitate

Trend New Communication

Despre

Crearea identitatii corporative unei firme este un proces amplu

Include elemente de marketing, design grafic si management.

Identitatea corporativa se realizeaza dupa analiza domeniului de activitate, a produselor sau serviciilor furnizate si va cuprinde o structura completa si detaliata a tuturor aspectelor legate de logo, nume, slogan, pe baza carora se vor realiza documentele personalizate si materialele publicitare si promotionale.

Identitate

Identitatea vizuala a companiei

Trebuie sa identifice precis un domeniu de activitate, sa comunice esenta unui produs, serviciu sau eveniment.

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Portfoliu

Roll-up2_740x555px
Roll-up_740x555px
Pop-up_300x200
Roll-up1_740x555px
signalistica
Stopper1_740x555

Contact

Lasă-ne un mesaj

Nu fiți timid. Trimiteți-ne orice. Recomandări bune sau critici serioase, le acceptăm.