Skip to content

Signalistică

Trend New Communication

Despre

Publicitatea outdoor are cel mai mare impact asupra trecatorilor.

Un print de exterior ne atrage atentia prin calitatea printului, cromatica folosita si prin mesaj, facandu-l suportul perfect ales de companii pentru promovarea produselor si serviciilor.

Elementele de signalistica sunt impartite in mai multe categorii, in functie de semnificatie sau domeniul de utilizare: semne orientare-informare, semne obligare, semne interzicere, semne avertizare, semne salvare etc.

Signalistica -BG

Cele mai uzuale materiale de signalistica outdoor sau indoor

Sunt panourile publicitare, bannerele publicitare, mesh-urile, roll-up-urile, afisele publicitare, casetele luminoase, display-urile, totemuri, literele volumetrice, copertinele, decorarile auto etc.

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Roll-up

Portfoliu

Roll-up2_740x555px
Roll-up_740x555px
Pop-up_300x200
Roll-up1_740x555px
signalistica
Stopper1_740x555

Contact

Lasă-ne un mesaj

Nu fiți timid. Trimiteți-ne orice. Recomandări bune sau critici serioase, le acceptăm.